SEO optimizācija
SEO optimizācija ir nevis tiešā zinātne bet drīzāk reversā inženierija. Pa lielam Google neatklāj visus seo faktorus, bet tie esot ap 200.
Un jo lielāka konkurence ir jūsu nozares atslēgas vārdiem jo vairāk šie nosacījumi ir jāizpilda. (uzzināt vairāk saite)
SEO optimizāciju var iedalīt 4 galvenajos posmos. Tehniskais SEO, koda optimizācija, ārējā optimizācija (saišu politika) un atslēgas vārdu monitorings.
Kas ietilpst SEO optimizācijā?
Seo optimizācija
Koda optimizācija
Ārējā optimizācija
Atslēgas vārdu un konkurentu monitorings
Pat ja jūs esat ieguvis labas atslēgas vārdu pozīcijas uz lauriem gulēt nevar, jo konkurenti nesnauž.
Un lai noturētu iegūto līdera pozīciju ir nepieciešams monitorēt situāciju, un ja jūsu pozīcijas mainās, atbilstoši reaģēt.
Ieguldiet savu naudu tur kur ir jūsu klients!
SEO optimizācijas mērķis ir ne tikai konkrētu pozīciju sasniegšana interneta meklētājos, bet arī lietotāja pieredzes uzlabošana jūsu mājaslapā, veicinot apmeklētāju konvertēšanu klientos un darījumos.
Tas tiek panākts ar pareizi strukturētas informācijas pasniegšanu, “Call for action” pogu, tekstu un konversiju formu integrēšanu saturā.
- Lietotāja pieredzes uzlabošana - User experience
- Pavedienu radīšana - lead generation
- Pamudinājums veikt darbību - Call for action
- Klientu konversija - client conversion
Jūs iegūsiet
- Mājas lapa ir atrodama un pamanāma meklētājos
- Apmeklējuma pieaugums
- Palielinās konkurētspēja
- Samazinās mārketinga izmaksas
Mūsu uzņēmumā strādā pieredzējuši un profesionāli SEO speciālisti, kuri palīdzēs prasmīgi un operatīvi atrisināt jautājumus, kas saistīti ar Jūsu mājaslapas SEO optimizāciju. Sazinieties ar mums, un mēs piedāvāsim jums profesionālu palīdzību.