Pāriet uz galveno saturu
Padari savu mājas lapu redzamu internetā!
SEO optimizācija ir ieguldījums uzņēmuma ilgtermiņa attīstībā. Klienti internetā nepārtraukti meklē informāciju un atbildes uz dažādiem jautājumiem. SEO optimizācijas uzdevums ir pielāgot šo informāciju tā lai viņa atbilst interneta meklētāju prasībām un ir saistoša klientiem.

Manipulējot ar tekstiem, bildēm, lapas kodu, meta informāciju un izmantojot microformats, mēs varam ietekmēt to, kā mūsu lapa izskatīsies interneta meklētājos un kurās meklētāja pozīcijās atradīsies.

Jo augstāk meklētāja rezultātos atradīsies jūsu uzņēmuma mājaslapa, jo vairāk iespēju, ka klients ieraudzīs tieši Jūsu produktu vai pakalpojumu.

Kā iegūt pirmo vietu google.lv?|

google seo optimizācija

SEO Optimizācija | SEO serviss
https://seos.lv/seo-optimizācija
Mājaslapas SEO optimizācija, audits
un monitorings. Uzzini kā nodrošināt
sava biznesa izaugsmi ar SEO.

SEO optimizācija

Ja Jums ir mājas lapa un vēlaties, lai tā būtu redzamāka internetā, tad SEO optimizācija ir neaizvietojama.

SEO optimizācija ir nevis tiešā zinātne bet drīzāk reversā inženierija. Pa lielam Google neatklāj visus SEO faktorus, bet tie esot ap 200, un jo lielāka konkurence ir Jūsu nozares atslēgas vārdiem jo vairāk šie nosacījumi ir jāizpilda.

SEO optimizācija ir process, kuru veic, lai uzlabotu mājas lapas redzamību Google, Bing, Yahoo un citās meklētājprogrammās! Kvlitatīvi veikta SEO optimizācija uzlabos Jūsu produktu vai pakalpojumu pozīcijas meklētāju rezultātu lapās (SERP) un tādējādi palielinās mājas lapas apmeklētību un veicinās pārdošanu.

SEO optimizācija

Kas ir SEO optimizācija?

Labākas pozīcijas meklētājos - nozīmē vairāk klientu

SEO optimizācijas mērķis ir iegūtu dabīgu redzamību meklēšanas dzinējos. Tas nozīmē, ka vietne netiek reklamēta ar maksas reklāmām, bet gan uzlabota, lai lietotāji to varētu atrast organiski.

SEO optimizācija ietver daudzus elementus, tostarp satura optimizāciju, tehnisko optimizāciju, atsauces uz citām vietnēm u.c.

Tāpat kā tradicionālais mārketings, SEO optimizācija ir ilgtermiņa stratēģija, kas var palīdzēt uzņēmumiem iegūt stabilu ilgtermiņa apmeklējumu un veicināt peļņu.

On page seo

On page SEO ir viens no svarīgākajiem faktoriem, kas ietekmē mājaslapas pozīcijas meklētājos.

Koda optimizācija

Ātrākas lapas ir efektīvākas un nodrošina daudz labāku lietotāja pieredzi.

Satura mārketings

Kvalitatīvs saturs patīk ne tikai Googlei, bet arī cilvēkiem.

Ārējais mārketings

Pasaki, kas ir tavi draugi, un es pateikšu, kas esi tu pats.

Ieguldiet savu naudu tur kur ir Jūsu klients!

Ieguldijums SEO optimizācijā ir ne tikai pefekts veids kā iegūt papildus komunikācijas kanālu ar klietntu, bet Igūstot labākas pozīcijas meklētājos palielināsies Jūsu uzņēmuma autroritāte tirgū.

Kā uzlabot mājaslapas SEO

Atslēgvārdu izvēle

Veids kā lietotāji meklē informāciju var stipri atšķirties no jūsu priekšstatiem, tāpēc uzsākot SEO kampaņu pirmais solis, kas jāveic, ir atslēgvārdu pētījums. Atslēgvārdi ir vārdi vai frāzes, ko lietotāji ievada meklētājprogrammās, lai atrastu sev interesējošo informāciju. Lai pakalpojumi vai produkti tiktu veiksmīgi atrasti, atslēgasvārdus ir svarīgi iekļaut saturā. Tā pat svarīgi ir nepārpildīt saturu ar atslēgvārdiem, bet tos izmantot dabīgā veidā.

Lai atrastu piemērotus atslēgvārdus var izmantot dažādus rīkus, kā piemēram Google Ads keyword planner.

Kvalitatīva satura izveide

Lai gan ir daudz faktoru, kas veicina veiksmīgu SEO kampaņu, iespējams, viskritiskākais ir kvalitatīvs saturs. Unikāla un augstas kvalitātes satura izveide ir SEO optimizācijas stūrakmens. Šajā gadījumā pat varētu teikt, ka vairāk ir labāk! Ir pierādīts, ka garāks saturs sasniedz augstākas pozīcijas meklētājos. Izvērtējot google meklējuma rezultātus var redzēt ka pirmās vietas, meklējumu rezultātos ieņem lapas ar lielāku satura apjomu.

Kvalitatīvs saturs ir labi uzrakstīts, saistošs lasītājiem, informatīvs un noderīgs. Tāds saturs kas ir radīts, lai sniegtu auditorijai vērtību, neatkarīgi no tā, vai tas ir pakalpojumu apraksts, bloga raksts vai atsauksme. Kvalitatīvam saturam ir jābūt unikālam, oriģinālam un tas nedrīkst būt kopēts no citiem avotiem.

Satura optimizācija

Satura optimizācija ir nepieciešama, lai to viegli uztvertu gan cilvēki, gan meklētājprogrammas. Satura optimizācijai ir jāietver atslēgvārdi, bet tos nedrīkst izmantot pārāk daudz. Turklāt ir svarīgi ievērot pareizo formatējumu virsrakstiem un sadāļām. Atbilstoši formatēts saturs būs interesantāks lasītājiem un tie ilgāk uzturēsies jūsu vietnē.

Mājaslpas URL struktūras uzlabošana

Tīmekļa vietnes iekšējā struktūra ir svarīgs SEO faktors, kam jāpievērš uzmanība. Secīgi sakārtotas kategorijas un produktu vai pakalpojumu lapas meklētājiem norādīs, ko meklēt jūsu lapā. Vietnes struktūra palīdz meklētājprogrammām izprast vietnes būtību un saturu. Mājaslpas struktūru var salīdzināt ar pasta adresi un pasta indeksu, kas pareizi norādīti nodrošina veiksmīgu mērķa sasniegšanu.

Vietnes ātruma uzlabošana

Mājaslapas ielādes ātrums ir vēl viens būtisks SEO optimizācijas faktors. Lēns vietnes ielādes ātrums var negatīvi ietekmēt ne tikai vietnes rangu meklētājprogrammās, bet arī negatīvi ietekmē lietoltāju pieredzi.

Google norāda ka atlecienu (bouncrate) iespējamība gandrīz trīskāršojas, ja jūsu lapas ielādei nepieciešamas vairāk kā 3 sekundes. Lai uzlabotu vietnes ātrumu ir jāoptimizē vietnes attēlus, failu lielums un jāuzlabo servera atbildes ātrums.

Mājaslapas ielādes ātruma noteikšanai Google ir izveidojusi rīkus PageSpeed Insights un Lighthouse ar kuru palīdzību var saprast, kas konkrēti ir jāuzlabo.

Atbilstība meklētājprogrammu prasībām

Meklētājprogrammas pieprasa, lai vietnes būtu viegli saprotamas un strukturētas. Lai atbilstu meklētājprogrammu prasībām, ir jāizmanto pareizais HTML kods, jāizvairās no dublējoša satura un jānodrošina, ka vietne ir viegli uztverama un strukturēta.

Ienākošo saišu (backlinks) izmantošana

Gan izejošās, gan ienākošās saites uzlabo jūsu tīmekļa vietnes autoritāti un reputāciju. Te darbojas princips: pasaki, kas ir tavi draugi, un es pateikšu, kas esi tu pats. Jo kvalitatīvākas ienākošās saites ved uz jūsu mājaslapu, jo lielāka domēna autoritāte jums tiek piešķirta,

Domēna autoritāte ir saistīta ar tādiem faktoriem kā domēna vecums, ienākošo un izejošo saišu skaits (Backlinks) un šo saišu kvalitāte. Vietnes ar augstāku domēna autoritāti SERP rezultātos parasti atrodas labākās pozīcijās un ir labāk pamanāmas.

Lietotāja pieredzes uzlabošana

Vēl viens svarīgs SEO faktors, kas var ietekmēt jūsu tīmekļa vietnes apmeklējumu un klientu konvertēšanu, ir lietotāja pieredze (user experience). Pirmajā acu uzmetienā ne tik svarīgs faktors, bet tas vēlāk var atsaukties uz kopējo apmeklējumu.

Lietderība

Dizainam ir jābūt praktiskam un jāatbilst noteiktiem mērķiem. Katram dizaina elementam ir jābūt pārdomātam un izvietotam ar nolūku.

Lietojamība

Lai produkts būtu lietojams, tam jābūt estētiski tīkamam un pāskatāmam. 37% lietotāju tīmekļa vietni pamet slikta dizaina dēļ.

Ticamība

Saturs, atsauksmes, īstas personas, kas ir organizācijas pamatā, un kontaktinformācijas autentiskums ietekmē produkta uzticamību.

Pieejamība

Daudzas organizācijas pieejamību uztver kā laika un naudas izšķērdēšanu, dizaina nozīme ir svarīga visiem, konsekventi.

User experience - UX

Lietotāju pieredze (user experience) ir kopējais iespaids, ko lietotāji gūst, izmantojot tīmekļa vietni. Tas ietver ne tikai lapas izskatu, bet arī lietojamību, funkcionalitāti un informācijas pieejamību. Lai sniegtu lietotājiem patīkamu pieredzi, svarīgi apzināties, ka mājaslapa domāta lietotājiem, nevis uzņēmumam vai dizainerim.

Lietotājus, kuri tīmekļa vietni uztver kā nepārskatāmu vai grūti lietojamu, var viegli pazaudēt un, iespējams, vairs nekad neatgriezīsies. Līdz ar to uzņēmumi zaudē potenciālos klientus un var saskarties ar grūtībām esošo uzturēšanā.

Savukārt, ja lietotāja pieredze ir baudāma un lietotājam draudzīga, tā var uzlabot tīmekļa vietnes konversijas līmeni un kopējo peļņu.

Pirmas veidojat jaunu mājaslapu sazinieties ar mums!

SEO optimizācijas mērķis ir ne tikai konkrētu pozīciju sasniegšana interneta meklētājos, bet arī lietotāja pieredzes uzlabošana jūsu mājaslapā, veicinot apmeklētāju konvertēšanu klientos un darījumos.

Mūsu uzņēmumā strādā pieredzējuši un profesionāli SEO speciālisti, kuri palīdzēs prasmīgi un operatīvi atrisināt jautājumus, kas saistīti ar Jūsu mājaslapas SEO optimizāciju. Sazinieties ar mums, un mēs piedāvāsim jums profesionālu palīdzību.