Skip to main content

GOOGLE ADS REKLĀMA

NESKAITĀMI UZŅĒMUMI LIETO GOOGLE ADS
Parupējaties, lai potenciālie klienti jūs pamanītu, tiklīdz viņi Google tīklā meklē to, ko jūs piedāvājat. Maksājiet tikai tad, ja lietotāji noklikšķina uz jūsu reklāmas, lai apmeklētu jūsu vietni vai zvanītu jums.
UZRUNĀJIET SAVUS KLIENTUS INTERNETĀ
Jūs varat sasniegt mērķauditoriju, tur kur viņi atrodas. Izmantojot Google Ads iespējas, varat atlasīt mērķauditoriju vai nu pēc vietnes vai mērķauditorijas veida, vai arī izmantojot remārketingu, īstajā brīdī un tieši tur, kur atrodas jūsu klients.

Kā iegūt klientus google?|

meklēšanas rezultāti

Google Ads | Reklāma google.lv
Reklāmahttps://seos.lv/google-ads
Google Ads reklāma, ir veids kā sasniegt
jaunus klientus. Uzzini kā nodrošināt sava
biznesa izaugsmi ar Google ADS.

Sāciet rādīt reklāmu Google meklētājā

Google Ads maksas reklāma ir unikāla iespēja palielināt uzņēmuma mājaslapas apmeklējumu un pārdošanas apjomus uzrunājot potenciālo auditoriju google meklētājā, kā arī dažādos citos interneta resursos.

Izmantojot Google ADS reklāmas, jūs varat iegūt augstas kvalitātes apmeklējumu, kas var palīdzēt palielināt jūsu pārdošanas apjomus un paaugstināt konversijas likmi. Apmeklējums, kas nāk no Google ADS reklāmām, bieži vien ir cilvēki, kuri ir ieinteresēti jūsu produktos vai pakalpojumos un visdrīzāk ir gatavi veikt pirkumu.

Google ADS reklāma

Kas ir Google ADS?

Google Ads reklāmas priekšrocības

Goole ADS reklāma ir populārākais un efektīvākais digitālā mārketinga reklāmas kanāls, kas piedāvā daudz dažādas iespējas reklāmas pielāgošanai, lai sasniegtu savus mērķus un panāktu tūlītēju apmeklējumu un dod iespēju palielināt uzņēmuma peļnu

Goole ADS reklāmas rīks ir kļuvis par vadošo reklāmas rīku, jo tas nodrošina plašas iespējas uzņēmumiem reklamēties tieši savam mērķauditorijas segmentiem. Ar Google ADS, uzņēmumi var veidot reklāmas pēc vairākiem kritērijiem, piemēram, atrašanās vietas, demogrāfijas, interesēm, atslēgas vārdiem un citiem faktoriem. Tas ļauj uzņēmumiem pielāgot savas reklāmas un sasniegt potenciālo auditoriju

Mērķauditorija

Google Ads piedāvā plašas iespējas reklāmas pielāgošanai, lai sasniegtu precīzu mērķauditoriju.

Izmaksu kontrole

Jūs varat iestatīt reklāmas budžetu, ierobežot reklāmu rādīšanu konkrētos laikos vai dienās.

Elastīgums

Jūs varat izvēlēties reklāmas formātu - teksta, attēla, video reklāmu u.c., lai pielāgotu reklāmu saviem mērķiem.

Statistika

Jūs varat iegūt detalizētus statistiskas datus par reklāmas kampaņu efektivitāti, izmaksām un atdevi.

Ieguldiet savu naudu tur kur ir Jūsu klients!

Ieguldijums Google reklāmu tīkls ir ne tikai pefekts veids kā iegūt momentālu rezultātu, bet tas var būt arī labs papildus komunikācijas kanāls ar potenciālajiem klietntiem.

Kādos gadījumos jāizmato Google ADS reklāmas

Ja jums ir jauns uzņēmums vai jūsu esošās mājaslapas vai projekta redzamība google meklētājā nav apmierinoša, Google ADS ir ideāla iespēja kļūt redzamam. Google Ads ir perfekts un ātrs instruments kā sasniegt mērķa auditoriju, veicināt pārdošanas apjomus un uzņēmuma atpazīstamību.

Kādas ir Google ADS reklāmas priekšrocības

Google Google Ads piedāvā iespēju izvietot reklāmas ne tikai google meklētāja rezultātu augšgalā, bet arī uzrunāt potenciālos klientus dažādos citos interneta resursos, android aplikācijās un youtube.com kanālā, kad reklāmas tiek rādītas video skatīšanās laikā.

Google ADS teksta reklāmas

Teksta reklāma ir viss ātrākais un viss efektīvākais veids kā ātri iegūt mājaslapas apmeklējumu. Teksta reklāmas pamatā tiek rādītas pie google un partneru meklēšanas rezultātātiem. Šīs reklāmas vizuāli maz atšķiras no dabīgajiem meklējumu rezultātiem un tiek rādītas tad kad klients izmantojot atslēgasvārdus meklē sev vēlamos pakalpojumus vai produktus. Ļoti daudz cilvēku īpaši neatšķir dabīgos meklējuma rezultātus un teksta reklāmas.

Google display network

Remārketings ir iespēja uzrunāt potenciālo klientu citās interneta vietnēs, tādās kā forumi, blogi, ziņu portāli. Šis klients jau ir informēts par jūsu produktu, bet dažādu iemeslu dēļ vilcinās, vai ir aizmirsis par iepriekš izrādīto interesi. Jums ir iespēja atgādināt par pirkumu, vai atkārtoti pievērst uzmanību. Remārketingā pamatā izmanto google display network vizuālās reklāmas. Un tās ir ļoti efektīgs marketingā instruments jo var saturēt produktu un pakalpojumu attēlus kurus klients ir vēlējies iegādāties.

Remārketings

Remārketings ir iespēja uzrunāt potenciālo klientu citās interneta vietnēs, tādās kā forumi, blogi, ziņu portāli. Šis klients jau ir informēts par jūsu produktu, bet dažādu iemeslu dēļ vilcinās, vai ir aizmirsis par iepriekš izrādīto interesi. Jums ir iespēja atgādināt par pirkumu, vai atkārtoti pievērst uzmanību. Remārketingā pamatā izmanto google displaynetwork vizuālās reklāmas. Un tās ir ļoti efektīgs mārktinga instruments jo var saturēt produktu un pakalpojumu attēlus kurus klients ir vēlējies iegādāties.

Maksā tikai par rezultātu

Jums ir jāmaksā tikai tad, ja potenciālais klients noklikšķina uz jūsu reklāmas, lai apmeklētu jūsu mājaslapu vai piezvana jums. Citiem vārdiem — tad, kad jūsu reklāma nes rezultātu. Tikai jūs pats nosakāt, cik daudz līdzekļu ieguldīt. Vienkārši sāciet ar sev pieņemamu dienas budžeta summu un laika gaitā koriģējiet to. Daudzi uzņēmumi veiksmīgi sāk reklamēšanu ar dienas budžetu, kas nepārsniedz 5 EUR dienā. Precīzi definēta mērķauditorija un teritorija kurā rādīt reklāmu var samazināt reklāmas izmaksas.

Kā veidojas reklāmu izmaksas?

Katru reizi, kad kāds lietotājs kaut ko meklē Google, Google Ads sistēma veic izsoli, starp visiem reklāmu izvietotājiem. Un ņemot vērā piedāvāto reklāmas budžetu konkrētam atslēgas vārdam un lapas rangu, reklāma tiek parādīta kādā no vietām.

Reklāmas tiek sakārtotas lapā atbilstoši formulai, kas tiek dēvēta par reklāmas rangu, — tas apvieno cenas, jūsu reklāmu un galvenās lapas kvalitātes, paredzamo paplašinājumu un citu reklāmu formātu ietekmi.

Jo lielāka maksa noteikta atslēgasvārdam un augstāks ranks ir pieškirts jo augstāk meklējuma reuzltātos tiks parādīta jūsu reklāma. Lapas ranka noteikšanā lielu lomu spēlē mājaslapas SEO optimizācija. Tāpēc pirms reklāmas kampaņas sākšanas iesakām veikt iekšējo SEO optimizāciju, šādi būtiksi samazinot reklāmas izmaksas. Viens no svarīgākajiem faktoriem cenas noteikšanā ir atslēgas vārdu konkurencei, jo lielāka konkurence jo austāka maksa par klikšķi.

Sazinieties ar mums un saņemiet bezmaksas konsultāciju

Pārskatāmi rezultāti

Kontrolējiet reklāmu efektivitāti ar savu Google Analytic kontu. Google Analytic jums parādis cik lielu mērķauditoriju jūs esat sasnieguši un cik kvalitatīvi tiek tērēts reklāmas kampaņas budžets. Nepieciešamības gadījumā jūs varat saņemt ikmēneša atskaiti par kampaņas rezultātiem.

Mūsu uzņēmumā strādā pieredzējuši un profesionāli Google ADS speciālisti, kuri palīdzēs prasmīgi un operatīvi atrisināt visus jautājumus, kas saistīti ar reklāmu izvietošanu Google ADS tīklā. Sazinieties ar mums, un mēs piedāvāsim jums profesionālu palīdzību.