E-pasta mārketings

Kas ir e-pasta mārketings?

E-pasta mārketings ir e-pasta izmantošana mārketinga komunikācijās ar jūsu esošajiem un potenciālajiem klientiem.

E-pasta mārketings tā pat kā citi reklāmas rīki ir būtiska mārketinga sastāvdaļa.

Prasmīgi izmantojot e-pasta mārketingu jūs varat vairot klientu lojalitāti, popularizēt uzņēmuma zīmolu, sniegt papildu pievienoto vērtību pakalpojumiem un produktiem. Un visbūtiskākais, pacelt uzņēmuma apgrozijumu.

E-pasta mārketings ir ilgtermiņa komunikācijas kanāls ar klientiem, tāpēc ieguvēji ir tie uzņēmumi, kas ar patērētāju veido attiecības, nevis masveidā sūta reklāmas.

Jūs varat sūtīt ne tikai pārdošanas piedāvājumus, bet arī informāciju par atlaidēm, apsveikumus svētkos, nozares jaunumus un citu vērtīgu informāciju.

E-pasta mārketings var būt remārketinga sastāvdaļa veicinot klientus veikt atkārtotus pirkumus, iegādāties saistītos produktus un iespēja uzzināt klientu vajadzības.

E-pasta mārketinga priekšrocības:

E-pasta mārketinga priekšrocības:

  • Iespēja uzturēt saikni ar klientiem un auditoriju
  • Pārdošanas veicināšana
  • Profesionāli noformēts e-pasta dizains
  • Reālā laika e-pasta atskaites un statistika

Kā notiek e-pasta izsūtīšana?

Visiem uzņēmumiem ar laiku izveidojas lielas klientu datubāzes un jūs varat izmantot šīs datubāzes, lai uzrunātu savus klientus, izsūtot informatīvus un vizuāli noformētus e-pastus.

Lai sasniegtu vērā ņemamu rezultātu ir svarīgi, lai e-pasta mārketinga kampaņas tiktu pareizi organizētas un vizuāli noformētas. Kā arī satura kvalitāte dos būtisku ieguldijumu kapmaņu efektivitātē. Gaumīgi un kvalitatīvi noformēti e-pasti izceļas kopējā e-pastu plūsmā.

E-pastu izsūtīšanai ir iespējams izmantot dažādus speciālus rīkus, kas palīdz vizuāli noformēt vēstules saturu, izsūtīt vajadzīgajā laikā un analizēt kampaņu efektivitāti. Kā arī ļauj klientiem atteikties no e-pasta saņemšanas ja viņi to nevēlas.

Tādas sistēmas kā Sendgrid un Mailchimp piedāvā bezmaksas izsūtīt līdz pat 2000 e-pastus vairākas reizes mēnesi, kas mazajiem uzņēmumiem ir pilnīgi pietiekoši. Kā arī šīs sistēmas ir īpaši pielāgotas lai izvairītos no e-pastu nonākšanas mēstuļu sarakstos.

Ne mazāk svarīga ir opcija ko piedāvā lielākā daļa sistēmu ir atuomātiska iepriekš sagatavotu e-pastu izsūtīšanu noteiktā laikā. Piemēram maksimālai efektivitātei labākais laiks preses relīzēm ir otrdienās pl. 10:00 no rīta.

E-pasta izmasksas un instrumenti

E-pasta mārketings saziņā ar esošo klientūru ir viens no finansiāli pieejamākajiem mārketinga instrumentiem.

Izmaksas mēnesī (cenas atkarīgas no izmantojamās sistēmas)
Līdz 2000 klienti – bezmaksas
Līdz 5000 klienti – 50 EUR
Līdz 10 000 - 75 EUR
Līdz 20 000 -150 EUR

Atkarībā no situācijas ir iespējams izmantot dažādas izsūtīšnas sistēmas
Sendgrid.com
Mailchimp.com
Mailigen.lv