SEO pakalpojumi – Ko tas nozīmē?
Lai uzņēmuma mājaslapa kļūtu redzama Google meklētājā, šobrīd vairs nepietiek ar tehnisko optimizāciju un saišu izvietošanu. SEO (search engine optimization) ir kļuvis par spēcīgu digitālā mārketinga rīku, nevis tikai tehnisku mājaslapas uzlabošanu. Google iegulda milzīgu darbu, lai atsijātu derīgas interneta vietnes no “nederīgajām” un parādītu cilvēkiem vērtīgāku saturu.
Zīmola autoritāte ("brand authority").
Lai uzvarētu sacensībās par pirmo vietu Google meklētājā, šobrīd jāvelta vairāk laiks uzņēmuma zīmola veidošanai un zīmola autoritātei ("brand authority") interneta vidē, un tas jau ir vairāk mārketinga lauciņš, nevis parasts tehnisks risinājums.

„Pastāvēs, kas pārvērtīsies...”
/Rainis, 1909. g./
Google ir atņēmis SEO speciālistiem vairākus vitāli svarīgus instrumentus, kas iepriekš palīdzēja noteikt mājaslapas un atslēgas vārdu pozīcijas, tā vietā par vērtīgiem padarot citus faktorus. Un šī tendence tikai turpinās attīstīties. Protams, ka tradicionālie SEO pakalpojumi vēl aizvien darbojas un tiek izmantoti, bet brīdī, kad sākas sīva cīņa par pozīcijām interneta meklētājā, talkā nāk dažādi citi. Jo lielāka konkurence ir jūsu atslēgas vārdiem, jo vairāk uzmanības ir jāpievērš arī mazāk nozīmīgiem signāliem. Zemāk norādīti seo pakalpojumu faktori un to svarīgums procentos:
2018. gada vietējās meklēšanas organiskie ranga faktori
1. Ienākošās saites. (Link signals) - 27.94%
Ienākošās saites ar enkura tekstu, ienākošās saites domēna autoritāte, citi.
2. Lapas tehniskais SEO (On-Page Signals) - 26.03%
Parādīšanās google mekletāja kartes sadaļā, Atslēgas vārdi virsrakstos, domēna autoritāte, citi.
3. Apmeklētāju uzvedība (Behavioral signals) - 11.5%
Vidējais klikšķu skaits, mobīlie klikšķi lai zvanītu, iečekošanās (check-ins), citi.
4. Personalizācija (Personalization) - 7.32%
Apmeklētājiem pielāgots saturs, apmeklētāja uzvedībai pielāgots saturs, citi faktori.
5. Pieminēšana (Citation signals) - 8.41%
Atsauce uz jebkuru uzņēmuma informāciju, dzeltenās lapas, biznesa direktorijas, citātu daudzums, citi.
6. Google My Business Signāls - 8.85%
Attālums, kategorijas, atslēgas vārdi uzņēmuma nosaukumā , citi SEO faktori.
7. Atsauskmes, jeb novērtējums (Review Signals) - 6.47%
Novētējumu skaits, novērtējumu biežums, novērtējumu dažādība, citi faktori.
8. Sociālie signāli (Social signals) - 3.47%
Sociālo tīklu iesaistīšanās, Facebook iesaistīšanās, Twitter iesaistīšanās, citi faktori.
Uzzināt vairāk par seo optimizāciju