Kas ir E-pasta mārketings?
E-pasta mārketings ir e-pasta izmantošana mārketinga komunikācijās ar jūsu esošajiem un potenciālajiem klientiem.
E-pasta mārketings tā pat kā citi reklāmas rīki ir būtiska mārketinga sastāvdaļa. Prasmīgi izmantojot e-pasta mārketingu jūs varat vairot klientu lojalitāti, popularizēt uzņēmuma zīmolu, sniegt papildu pievienoto vērtību pakalpojumiem un produktiem. Un visbūtiskākais, pacelt uzņēmuma apgrozijumu.
E-pasta mārketings ir ilgtermiņa komunikācijas kanāls ar klientiem, tāpēc ieguvēji ir tie uzņēmumi, kas ar patērētāju veido attiecības, nevis masveidā sūta reklāmas.
Jūs varat sūtīt ne tikai pārdošanas piedāvājumus, bet arī informāciju par atlaidēm, apsveikumus svētkos, nozares jaunumus un citu vērtīgu informāciju.
E-pasta mārketings var būt remārketinga sastāvdaļa veicinot klientus veikt atkārtotus pirkumus, iegādāties saistītos produktus un iespēja uzzināt klientu vajadzības.
E-pasta mārketinga priekšrocības
Perfekts mārketinga instruments
Šī mārketinga veida priekšrocības ietver zemas izmaksas, ātrumu un plašu mērķauditorijas sasniegšanu. E-pasta kampaņas var būt efektīvas, ja tās tiek veidotas, balstoties uz labi izveidotu klientu datubāzi un personalizētu satura piedāvājumu.
Jūs varat nosūtīt savu ziņojumu lielam cilvēku skaitam vienlaikus. Jūs varat izveidot lapas kur klienti atstāj kontaktus, lai iegūtu vēlamo mērķauditoriju, un tad nosūtīt e-pastu šim sarakstam. E-pastos jūs varat iekļaut savu produktu vai pakalpojumu aprakstu, norādīt cenas un aicināt klientus veikt pirkumu.
Tāpat kā tradicionālais mārketings, Epasta mārketings ir ilgtermiņa stratēģija, kas var palīdzēt uzņēmumiem iegūt stabilu komunikācijas ar klientiem un palielināt apgrozījumu.
Personalizācija
Zemas izmaksas
Analītika
Mērķa auditorija
Ieguldiet savus resursus tur kur ir Jūsu klients!
Ieguldijums E-pasta mārketingā ir ne tikai pefekts veids kā iegūt papildus komunikācijas kanālu ar klietntu, bet arī iespēja palielināt uzņemuma apgrozījumu.
KĀ NOTIEK E-PASTA IZSŪTĪŠANA?
Visiem uzņēmumiem ar laiku izveidojas lielas klientu datubāzes un jūs varat izmantot šīs datubāzes, lai uzrunātu savus klientus, izsūtot informatīvus un vizuāli noformētus e-pastus.
Lai sasniegtu vērā ņemamu rezultātu ir svarīgi, lai e-pasta mārketinga kampaņas tiktu pareizi organizētas un vizuāli noformētas. Kā arī satura kvalitāte dos būtisku ieguldijumu kapmaņu efektivitātē. Gaumīgi un kvalitatīvi noformēti e-pasti izceļas kopējā e-pastu plūsmā.
E-pastu izsūtīšanai ir iespējams izmantot dažādus speciālus rīkus, kas palīdz vizuāli noformēt vēstules saturu, izsūtīt vajadzīgajā laikā un analizēt kampaņu efektivitāti. Kā arī ļauj klientiem atteikties no e-pasta saņemšanas ja viņi to nevēlas.
Tādas sistēmas kā Sendgrid un Mailchimp piedāvā bezmaksas izsūtīt līdz pat 2000 e-pastus vairākas reizes mēnesi, kas mazajiem uzņēmumiem ir pilnīgi pietiekoši. Kā arī šīs sistēmas ir īpaši pielāgotas lai izvairītos no e-pastu nonākšanas mēstuļu sarakstos.
Ne mazāk svarīga ir opcija ko piedāvā lielākā daļa sistēmu ir atuomātiska iepriekš sagatavotu e-pastu izsūtīšanu noteiktā laikā. Piemēram maksimālai efektivitātei labākais laiks preses relīzēm ir otrdienās pl. 10:00 no rīta.
E-pasta izūtīšanas izmasksas un instrumenti
E-pasta mārketings saziņā ar esošo klientūru ir viens no finansiāli pieejamākajiem mārketinga instrumentiem.
Izmaksas mēnesī (cenas atkarīgas no izmantojamās sistēmas)
Līdz 2000 klienti – bezmaksas
Līdz 5000 klienti – 50 EUR
Līdz 10 000 - 75 EUR
Līdz 20 000 -150 EUR
Atkarībā no situācijas ir iespējams izmantot dažādas izsūtīšnas sistēmas
Bezmaksas konsultācija
Mūsu uzņēmumā strādā pieredzējuši un profesionāli speciālisti, kuri palīdzēs prasmīgi un operatīvi atrisināt jautājumus, kas saistīti ar epasta mārketinga sistēmas izvēli un konfigurāciju. Sazinieties ar mums, un mēs piedāvāsim jums profesionālu palīdzību.