Google Ads
Sāciet rādīt reklāmu Google meklētājā
Google Ads (Adwords) maksas reklāma ir unikāla iespēja palielināt uzņēmuma mājaslapas apmeklējumu un pārdošanas apjomus uzrunājot potenciālo auditoriju google meklētājā, kā arī dažādos citos interneta resursos.
Kādos gadījumos jāizmato Google Ads reklāmas
Ja jums ir jauns uzņēmums vai jūsu esošās mājaslapas vai projekta redzamība google meklētājā nav apmierinoša, Google Adowrds ir ideāla iespēja kļūt redzamam. Google Ads ir perfekts un ātrs instruments kā sasniegt mēķa auditoriju, veicināt pārdošanas apjomus un uzņēmuma atpazīstamību.
Google Ads reklāmas priekšrocības
Google Google Ads piedāvā iespēju izvietot reklāmas ne tikai google meklētāja rezultātu augšgalā, bet arī uzrunāt potenciālos klientus dažādos citos interneta resursos, android aplikācijās un youtube.com kanālā, kad reklāmas tiek rādītas video skatīšanās laikā.
Google rekāmu var iedalīt trijās grupās:
Google Ads teksta reklāmas
Teksta reklāma ir viss ātrākais un viss efektīvākais veids kā ātri iegūt mājaslapas apmeklējumu. Teksta reklāmas pamatā tiek rādītas pie google un partneru meklēšanas rezultātātiem. Šīs reklāmas vizuāli maz atškiras no dabīgajiem meklējumu rezultātiem un tiek rādītas tad kad klients izmantojot atslēgasvārdus meklē sev vēlamos pakalpojumus vai produktus. Ļoti daudz cilvēku īpaši neatšķir dabīgos meklējuma rezultātus un teksta reklāmas.
Google Display network
Displaynetwork reklmas turpretī piedāvā izvietot reklāmas banerus, bildes un animācijas, kas spēj uzrunāt klientu vizuāli un piesaistīt uzmanību kārotajam produktam.
Remārketings
Remārketings ir iespēja uzrunāt potenciālo klientu citās interneta vietnēs, tādās kā forumi, blogi, ziņu portāli. Šis klients jau ir informēts par jūsu produktu, bet dažādu iemeslu dēļ vilcinās, vai ir aizmirsis par iepriekš izrādīto interesi. Jums ir iespēja atgādināt par pirkumu, vai atkārtoti pievērst uzmanību. Remārketingā pamatā izmanto google displaynetwork vizuālās reklāmas. Un tās ir ļoti efektīgs mārktinga instruments jo var saturēt produktu un pakalpojumu attēlus kurus klients ir vēlējies iegādāties.
Maksā tikai par rezultātu
Jums ir jāmaksā tikai tad, ja potenciālais klients noklikšķina uz jūsu reklāmas, lai apmeklētu jūsu mājaslapu vai piezvana jums. Citiem vārdiem — tad, kad jūsu reklāma nes rezultātu.
Tikai jūs pats nosakāt, cik daudz līdzekļu ieguldīt. Vienkārši sāciet ar sev pieņemamu dienas budžeta summu un laika gaitā koriģējiet to. Daudzi uzņēmumi veiksmīgi sāk reklamēšanu ar dienas budžetu, kas nepārsniedz 5 EUR dienā. Precīzi definēta mērķauditorija un teritorija kurā rādīt reklāmu var samazināt reklāms izmaksas.
Kā veidojas reklāmu izmaksas?
Katru reizi, kad kāds lietotājs kaut ko meklē Google, Google Ads sistēma veic izsoli, starp visiem reklāmu izvietotājiem. Un ņemot vērā piedāvāto reklāmas budžetu konkrētam atslēgas vārdam un lapas rangu, reklāma tiek parādīta kādā no vietām.
Reklāmas tiek sakārtotas lapā atbilstoši formulai, kas tiek dēvēta par reklāmas rangu, — tas apvieno cenas, jūsu reklāmu un galvenās lapas kvalitātes, paredzamo paplašinājumu un citu reklāmu formātu ietekmi.
Jo lielāka maksa noteikta atslēgasvārdam un augstāks ranks ir pieškirts jo augstāk meklējuma reuzltātos tiks parādīta jūsu reklāma. Lapas ranka noteikšanā lielu lomu spēlē mājaslapas SEO optimizācija. Tāpēc pirms reklāmas kampaņas sākšanas iesakām veikt iekšējo SEO optimizāciju, šādi būtiksi samazinot reklāmas izmaksas. Viens no svarīgākajiem faktoriem cenas noteikšanā ir atslēgas vārdu konkurencei, jo lielāka konkurence jo austāka maksa par klikšķi.
Pārskatāmi rezultāti
Kontrolējiet reklāmu efektivitāti ar savu Google Analytic kontu. Google Analytic jums parādis cik lielu mērķauditoriju jūs esat sasnieguši un cik kvalitatīvi tiek tērēts reklāmas kampaņas budžets. Nepieciešamības gadījumā jūs varat saņemt ikmēneša atskaiti par kampaņas rezultātiem.