Neskaitāmi uzņēmumi lieto Google AdWords

Parupējaties, lai potenciālie klienti jūs pamanītu, tiklīdz viņi Google tīklā meklē to, ko jūs piedāvājat. Maksājiet tikai tad, ja lietotāji noklikšķina uz jūsu reklāmas, lai apmeklētu jūsu vietni vai zvanītu jums.

Uzrunājiet savus klientus internetā

Jūs varat sasniegt mērķauditoriju, tur kur viņi atrodas. Izmantojot AdWords iespējas, varat atlasīt mērķauditoriju vai nu pēc vietnes vai mērķauditorijas veida, vai arī izmantojot remārketingu, īstajā brīdī un tieši tur, kur atrodas jūsu klients.

Follow me

Kā sasniegt mērķauditoriju google.lv?|

AdWords | Reklāma google.lv
Reklāmahttps://seos.lv/adwords
AdWords reklāma, ir veids kā sasniegt jaunus klientus.
Uzzini kā nodrošināt sava biznesa izaugsmi ar google AdWords palīdzību.

AdWords

Sāciet rādīt reklāmu Google meklētājā

AdWords maksas reklāma ir unikāla iespēja palielināt uzņēmuma mājaslapas apmeklējumu un pārdošanas apjomus uzrunājot potenciālo auditoriju google meklētājā, kā arī dažādos citos interneta resursos.

Kādos gadījumos jāizmato Google AdWords reklāmas

Ja jums ir jauns uzņēmums vai jūsu esošās mājaslapas vai projekta redzamība google meklētājā nav apmierinoša, Google Adowrds ir ideāla iespēja kļūt redzamam. Adwords ir perfekts un ātrs instruments kā sasniegt mēķa auditoriju, veicināt pārdošanas apjomus un uzņēmuma atpazīstamību.

Google AdWords reklāmas priekšrocības

Google Adwords piedāvā iespēju izvietot reklāmas ne tikai google meklētāja rezultātu augšgalā, bet arī uzrunāt potenciālos klientus dažādos citos interneta resursos, android aplikācijās un youtube.com kanālā, kad reklāmas tiek rādītas video skatīšanās laikā.

Google rekāmu var iedalīt trijās grupās:

Google AdWords teksta reklāmas

Teksta reklāma ir viss ātrākais un viss efektīvākais veids kā ātri iegūt mājaslapas apmeklējumu. Teksta reklāmas pamatā tiek rādītas pie google un partneru meklēšanas rezultātātiem. Šīs reklāmas vizuāli maz atškiras no dabīgajiem meklējumu rezultātiem un tiek rādītas tad kad klients izmantojot atslēgasvārdus meklē sev vēlamos pakalpojumus vai produktus. Ļoti daudz cilvēku īpaši neatšķir dabīgos meklējuma rezultātus un teksta reklāmas.

Google Display network

Displaynetwork reklmas turpretī piedāvā izvietot reklāmas banerus, bildes un animācijas, kas spēj uzrunāt klientu vizuāli un piesaistīt uzmanību kārotajam produktam.

Remārketings

Remārketings ir iespēja uzrunāt potenciālo klientu citās interneta vietnēs, tādās kā forumi, blogi, ziņu portāli. Šis klients jau ir informēts par jūsu produktu, bet dažādu iemeslu dēļ vilcinās, vai ir aizmirsis par iepriekš izrādīto interesi. Jums ir iespēja atgādināt par pirkumu, vai atkārtoti pievērst uzmanību. Remārketingā pamatā izmanto google displaynetwork vizuālās reklāmas. Un tās ir ļoti efektīgs mārktinga instruments jo var saturēt produktu un pakalpojumu attēlus kurus klients ir vēlējies iegādāties.

Maksā tikai par rezultātu

Jums ir jāmaksā tikai tad, ja potenciālais klients noklikšķina uz jūsu reklāmas, lai apmeklētu jūsu mājaslapu vai piezvana jums. Citiem vārdiem — tad, kad jūsu reklāma nes rezultātu.

Tikai jūs pats nosakāt, cik daudz līdzekļu ieguldīt. Vienkārši sāciet ar sev pieņemamu dienas budžeta summu un laika gaitā koriģējiet to. Daudzi uzņēmumi veiksmīgi sāk reklamēšanu ar dienas budžetu, kas nepārsniedz 5 EUR dienā. Precīzi definēta mērķauditorija un teritorija kurā rādīt reklāmu var samazināt reklāms izmaksas.

Kā veidojas reklāmu izmaksas?

Katru reizi, kad kāds lietotājs kaut ko meklē Google, AdWords sistēma veic izsoli, starp visiem reklāmu izvietotājiem. Un ņemot vērā piedāvāto reklāmas budžetu konkrētam atslēgas vārdam un lapas rangu, reklāma tiek parādīta kādā no vietām.

Reklāmas tiek sakārtotas lapā atbilstoši formulai, kas tiek dēvēta par reklāmas rangu, — tas apvieno cenas, jūsu reklāmu un galvenās lapas kvalitātes, paredzamo paplašinājumu un citu reklāmu formātu ietekmi.

Jo lielāka maksa noteikta atslēgasvārdam un augstāks ranks ir pieškirts jo augstāk meklējuma reuzltātos tiks parādīta jūsu reklāma. Lapas ranka noteikšanā lielu lomu spēlē mājaslapas SEO optimizācija. Tāpēc pirms reklāmas kampaņas sākšanas iesakām veikt iekšējo SEO optimizāciju, šādi būtiksi samazinot reklāmas izmaksas. Viens no svarīgākajiem faktoriem cenas noteikšanā ir atslēgas vārdu konkurencei, jo lielāka konkurence jo austāka maksa par klikšķi.

Pārskatāmi rezultāti

Kontrolējiet reklāmu efektivitāti ar savu Google Analytic kontu. Google Analytic jums parādis cik lielu mērķauditoriju jūs esat sasnieguši un cik kvalitatīvi tiek tērēts reklāmas kampaņas budžets. Nepieciešamības gadījumā jūs varat saņemt ikmēneša atskaiti par kampaņas rezultātiem.